Vest Telemark Blad

Dato
Kategori
Kampanjer, Sosiale medier/ Rådgivning
Tags
kampanje, rådgivning, sosiale medier
Om dette prosjektet

Vest Telemark Blad er Telemarks tredje største avis, samt lokalavis for kommunene Tokke, Vinje, Kviteseid, Seljord, Fyresdal og Nissedal. VTB ble stiftet i 1973, og er en gjeng med herlige ansatte! Dette er en avis du også kan abonnere på i pdf-utgave om du bor utenfor deres områder, samt en nettside med oppdaterte nyheter.

 

For Vest Telemark Blad har vi i SENSE bistått med rådgivning, opplæring og strategi rundt markedsføring i sosiale medier, med et spesielt fokus på Snapchat – og en kampanje bygget rundt synlighet. Målet og visjonen for VTB rundt denne kampanjen har vært å bygge omdømme slik at de unge har et forhold til VTB når de flytter hjem igjen og stifter familie. De skal ta en samfunnsrolle, engasjere målgruppen til å bry seg om nærmiljøet sitt og sette hverdagsnynorsken på agendaen. VTB fikk til og med støtte til dette prosjektet av Vinjefondet, på hele 470 000 kroner, for å teste ut nynorske nyheter på en helt ny plattform.
http://vtb.no/s/opnesaker/a/h_vtb_pa_snapchat/f8d580c

 

  vtb.no