Tvetene Blomstersenter

Dato
Kategori
Inbound Marketing, Kampanjer, Nettside, Sosiale medier/ Rådgivning
Tags
inbound marketing, kampanjer, nettside, nyhetsbrev, rådgivning, sosiale medier
Om dette prosjektet

Tvetene Blomstersenter er et helårs hagesenter som holder til i Larvik, og ble etablert i 1978. De er en familiebedrift og har et stort fokus på å ha en faglig dyktig, hyggelig og service-innstilt betjening som alltid leverer det lille ekstra til kundene sine. Tvetene satser stort på digital markedsføring i sosiale medier, med et brennende ønske om å dele kunnskap, skape engasjement og gi merverdi til målgruppen.

 

For Tvetene Blomstersenter fungerer vi som en komplett digital rådgiver, og bistår med Inbound Marketing, hvor fokus er å få kundene til å komme til den fysiske butikken gjennom innhold med god informasjon og merverdi på sosiale medier. I tillegg bistår SENSE med drift av Tvetenes sosiale profiler, videoprosjekter, nyhetsbrev, kampanjestyring, konkurranser og annonsering, rådgivning, samt ny og moderne nettside. For andre år på rad produserer vi julekalender for hagesenteret, noe som har skapt enormt engasjement blant målgruppen.

 

SENSE-gjengen har hjulpet oss med å gå fra papirannonser i avisa til stor digital tilstedeværelse, spesielt på Facebook. De har vært en god rådgiver, og det merkes at de setter kundens behov høyt. I butikken vår har vi sett mange nye fjes, økt omsetning, og ikke minst engasjement fra kunder som liker det de ser på Facebook. SENSE hjalp oss også med julekalender i Desember 2015, noe som skapte et enormt engasjement blant både ansatte, eksisterende og nye kunder – og ikke minst fikk vi samlet inn masse relevant kundeinfo til å bruke til f.eks nyhetsbrev!
 
Gro Tvetene Langerud
Daglig Leder, Tvetene Blomstersenter AS

 

 

  tveteneblomstersenter.no