Lillehammer Hotel

Dato
Kategori
Kampanjer, Sosiale medier/ Rådgivning
Tags
kampanjer, rådgivning, sosial strategi
Om dette prosjektet

Lillehammer Hotel er et sjarmerende og flott hotell som ble bygd i 1911, og har siden blitt bygd ut i flere etapper. De har en visjon om å være et destinasjonshotell for velvære og samhold for aktive mennesker, og nøkkelen til å nå dette målet er et meget serviceinnstilt personale med ekte lidenskap for Lillehammer. I mars 2015 overtok Pandox Operations driften av hotellet, hvor de investerte 60 millioner kroner i oppgradering.
http://www.hotellmagasinet.no/bransjenytt/item/7729-pandox-overtar-lillehammer-hotell

 

For Lillehammer Hotel bistår vi med en sosial strategi, bygget rundt innholdsplaner på tvers av sosiale medier og andre digitale kanaler, et årshjul og omdømmebyggende strategier. SENSE bistår også med rådgivning, samt produksjon av kampanjesider, konkurranser og andre arrangementer med mål om å trekke flere gjester mot Lillehammer til alle årstider.  

 

  lillehammerhotel.no